Întrebări şi comenzi prin telefon la
0251-433400 sau 0744-705136
(numere cu tarif normal)
Sau trimite-ne un mesaj

Bine ai venit!

NOU
Yamaha Audio & Visual
HiFi Audio & Visual

Cum livrăm

Livrarea comenzilor înregistrate online se face, conform opţiunii cumpărătorului, fie la sediul Comrace Computers, fie prin curier rapid în toate oraşele reşedinţă de judeţ din ţară. În procesul înregistrării comenzii se alege metoda de livrare printr-o simplă bifare:
Produsele se înmânează sigilate, în ambalajul original al producătorului. Pentru pachetele ce se trimit prin curier, în anumite situaţii, vom folosi un ambalaj suplimentar pentru o mai bună protecţie. Produsele vor fi expediate împreună cu următoarele documente: factura fiscală, certificate de garanţie şi manuale de utilizare (după caz).
1) Livrare la sediul comRace.ro (str. Prelungirea Severinului nr. 170, Craiova 200611, Tel: 0251-433400 sau 0744-705136), fără costuri suplimentare de livrare, pentru clienţii care doresc să ridice personal produsele de la sediul nostru.
După confirmarea şi procesarea comenzii, reprezentantul de vânzări va anunţa clientul, prin email şi prin mesaj comentariu la comandă (vizibil în Contul tău / Comenzile tale) data şi ora începând cu care se poate prezenta la sediul comRace pentru a achiziţiona produsele. Aşa arată confirmarea disponibilităţii în comentariile comenzii:
Şi aşa arată mailul cu confirmarea disponibilităţii pentru ridicare de la sediu:
2) Livrare prin curier rapid în toate oraşele reşedinţă de judeţ din ţară.
Contravaloarea acestui serviciu este de 14 lei, inclusiv TVA, indiferent de conţinutul comenzii. Pe confirmarea de comandă, pe factura proforma (în cazul plăţii cu OP) şi pe factura fiscală contravaloarea serviciilor de livrare va fi precizată separat şi va include, dacă este cazul, contravaloarea serviciului Plată Ramburs (vezi Cum plăteşti ):
Atenţie: La primirea coletului cumpărătorul trebuie să verifice numărul coletelor conform documentului de transport AWB precum şi integritatea ambalajelor. În cazul în care vreun pachet este deteriorat, recomandăm cumpărătorului să consemneze eventualele probleme pe documentul AWB ce însoţeşte transportul sau să întocmească un proces verbal de constatare sau, cel mai sigur, să refuze primirea şi plata coletului şi să ne notifice prin email la comenzi@comrace.ro. Orice reclamaţii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.
Imediat după primirea produselor, cumpărătorul trebuie să verifice existenţa documentelor însoţitoare: factura fiscală, certificate de garanţie şi manuale de utilizare (după caz). Dacă vreunul dintre aceste documente lipseşte, cumpărătorul ne va notifica în termen de 48 de ore de la recepţie prin email la comenzi@comrace.ro sau pe sait www.comrace.ro la secţiunea „trimite-ne un mesaj”. Altfel, se consideră că aceste documente au fost primite de cumpărător.
Alte observaţii privind transportul prin curier:
În general, durata procesului de livrare prin curier, raportat la momentul expedierii comenzii, este de 24 de ore pentru oraşele reşedinţă de judeţ. Programul de livrări al curierului este: de Luni până Vineri în intervalul 10:00 - 18:00 şi Sâmbătă în intervalul 10:00 - 14:00. În cazul în care nu te va găsi la adresa de livrare menţionată în comandă în acest interval orar, reprezentantul curierului te va contacta prin telefon pentru a stabili de comun acord cu tine detaliile unei noi livrări. Dacă nu vei putea fi contactat sau dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua încercare, coletul ne va fi returnat şi vom anula comanda. Vei putea să refaci comanda contactându-ne la comenzi@comrace.ro sau pe www.comrace.ro.
Condiţii speciale
În procesul livrării pot interveni factori aleatori ce pot produce întârzieri, independent de voinţa noastră sau a curierului, cum ar fi: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, blocaje rutiere etc. Imediat ce vom avea cunoştinţă despre aceste situaţii te vom anunţa prin email, comentariu la factură sau prin telefon asupra stării expediţiei.