Întrebări şi comenzi prin telefon la
0251-433400 sau 0744-705136
(numere cu tarif normal)
Sau trimite-ne un mesaj

Bine ai venit!

NOU
Yamaha Audio & Visual
HiFi Audio & Visual

Renuntarea la cumparare

Magazinul online comRace.ro  este administrat de S.C. Comrace Computers S.R.L cu sediul in str. Prelungirea Severinului nr.170, Craiova 200611, tel: 0251-433400 fax: 0251-433413, nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J16/3465/1994, CIF RO6591623, cont bancar IBAN: RO80RNCB0134029414980001 dechis la banca: BCR Craiova, numita in continuare „Vanzator”.
„Cumparator” = persoana, firma, compania sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
Cumparatorul, daca are calitatea de consumator (conform legii, consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale), poate renunta la produsele achizitionate de la Vanzator in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea lor, conform prevederilor OUG  34/2014 din 04/06/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, cu completarile si modificarile ulterioare. Astfel:
“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.
Notificarea in scris, semnata de Cumparator, va fi transmisa prin fax la 0251-433413 sau sub forma de document scanat la comanda@comrace.ro
Renuntarea la cumparare implica si returnarea produsului, pe cheltuiala Cumparatorului, la sediul Vanzatorului. 
Produsul trebuie returnat in cel mult 14 zile de la notificare in ambalajul original, cu toate accesoriile si consumabilele aferente si nu trebuie sa prezinte urme de deteriorare, uzura sau consum.
Conform art 16 urmatoarele produse sunt exceptate de la dreptul de retragere:
a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (de ex. anumite configuratii de calculatoare, servere build-to-order, extensii de garantii)
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de ex. produse de ingrijire personala);
f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
i) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
In termen de cel mult 14 de zile de la denuntarea unilaterala in scris a contractului si returnarea produsului de catre Cumparator, daca sunt indeplinite conditiile de mai sus, Vanzatorul va rambursa integral Cumparatorului suma incasata pentru produsul in cauza. 
Utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca și sa le inspecteze in același mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Vanzatorul poate solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca produs resigilat sau, la optiunea Cumparatorului, Vanzatorul ii va reexpedia produsul, pe cheltuiala Cumparatorului.
Renuntarea la cumparare nu poate fi invocata in cazul produselor ridicate de la sediile Vanzatorului. Produsele ridicate de la sediile Vanzatorului nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal ca fiind corespunzatoare cu scopul si nevoile Cumparatorului.
Vanzatorul are dreptul sa solicite daune interese Cumparatorului atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care Cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare.