Întrebări şi comenzi prin telefon la
0251-433400 sau 0744-705136
(numere cu tarif normal)
Sau trimite-ne un mesaj

Bine ai venit!

NOU
Yamaha Audio & Visual
HiFi Audio & Visual

Returul produselor

Cumparatorul poate solicita returul produselor achizitionate de la Vanzator in urmatoarele situatii:
a) Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe sait
Daca produsul livrat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta de pe sait, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. In situatia in care produsul nu mai este pe stocul Vanzatorului, daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumparatorul va plati plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, Cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Vanzator.
b) Produsele au fost livrate eronat de către Vanzător
Daca Vanzatorul livreaza alt produs decat cel comandat, Cumparatorul va semnala cat mai curand posibil acest lucru pentru a returna produsul spre a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si transport ale produsului corect vor fi suportate de Vanzator.
c) Produsele se dovedesc nefunctionale în primele 48 de ore de la receptia lor (DOA = dead on arrival)
Daca produsul primit se dovedeste nefunctional in primele 48 de ore de la receptia efectiva Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returul produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. In situatia in care produsul nu mai este pe stocul Vanzatorului, daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumparatorul va plati plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, Cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Vanzator.
In toate aceste situatii produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.
Returul poate fi refuzat de catre Vanzator in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzător a starii de nevandabilitate a acestora. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Vanzatorul poate solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca produs resigilat sau, la optiunea Cumparatorului, Vanzatorul ii va reexpedia produsul.
Indiferent de situatie, procedura de retur a produselor presupune completarea si transmiterea de catre Cumparator a unui formular de retur prin email la adresa: comenzi@comrace.ro. In urma procesarii cererii, Vanzatorul ii va transmite Cumparatorului un email prin care il va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor si numarul de inregistrare a returului (RMA). Cumparatorul trebuie sa mentioneze obligatoriu acest numar intr-un mod cat mai vizibil pe coletul produselor. Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator, conform instructiunilor din mesajul email RMA, pe adresa de mai jos:
S.C. Comrace Computers S.R.L
170 Prelungirea Severinului, Craiova 200611
Tel: 0251-433400 Fax: 0251-433413
Produsele software si consumabilele nu se pot returna decat in forma originala sigilata.