Întrebări şi comenzi prin telefon la
0251-433400 sau 0744-705136
(numere cu tarif normal)
Sau trimite-ne un mesaj

Bine ai venit!

NOU
Yamaha Audio & Visual
HiFi Audio & Visual

Fluxul de procesare a comenzilor

Comenzile pe care le înregistrezi la comRace.ro se procesează zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 17:00. Comenzile plasate în afara acestor intervale vor fi procesate în prima zi lucrătoare.
În pagina comenzii (din Contul tău / Comenzile tale) este afişată starea curentă de procesare a comenzii tale. Aceste stări pot fi:
1) Comandă înregistrată = stare automat generată la înregistrarea unei comenzi noi. După înregistrare vei fi contactat (prin email, sms sau telefon) de către reprezentantul comRace.ro de vânzări pentru clarificarea informaţiilor necesare încheierii tranazacţiei comerciale.
2) Comandă confirmată = este prima stare a fluxului de procesare pentru o comandă ce nu necesită plata cu OP. Comanda trece în această stare în urma trimiterii emailului de confirmare a comenzii, care constituie şi momentul încheierii contractului la distanţă (vezi Termeni şi condiţii ). Aşa arată emailul de confirmare:
3) Aşteaptă plata cu OP = este prima stare a fluxului de procesare pentru o comandă cu plata cu OP. Comanda trece în această stare în urma trimiterii emailului de confirmare a comenzii cu plata prin OP, care constituie şi momentul încheierii contractului la distanţă (vezi Termeni şi condiţii ). Aşa arată emailul de confirmare în acest caz:
4) Comandă în aşteptare = dacă după înregistrarea unei comenzi nu reuşim să te contactăm pentru clarificarea informaţiilor necesare încheierii tranazacţiei comerciale. Imediat ce vom putea lua legătura cu tine, vom confirma comanda.
5) Anulată = pentru a opera, la cererea ta, modificări la comandă (de exemplu o modificare de adresă sau o altă metodă de plată) reprezentantul de vânzări a anulat comanda veche şi a emis una nouă cu aceleaşi produse dar cu detaliile corespunzător ajustate. Noua comandă va avea tot numărul celei iniţiale cu o diviziune -1 sau -2 etc.
6) Anulată - cerere client = comanda a fost anulată la cererea ta.
7) Anulată - neplatita = comanda a fost anulată pentru că nu a fost plătită in termenul stabilit (2 zile lucrătoare pentru OP).
8) Anulată - lipsa date = Pentru că nu am reuşit să luăm legătura cu tine comanda a trecut iniţial în starea 3 (Comandă în aşteptare). Dacă nu am reuşit să luăm legătura cu tine nici în următoarele 2 zile comanda este trecută în această stare.
Atenţie: poţi să refaci orice comandă anulată dacă ne trimiţi o simplă cerere prin email la comenzi@comrace.ro.
9) În procesare (sau Pregătire livrare) = Aceasta este practic starea de pregătire operaţională preliminară expediţiei comenzii. Din starea 2 (Comandă confirmată) comenzile intră automat în procesare. Iar din starea 3 (Aşteaptă plata cu OP) comanzile intră în procesare imediat ce am încasat suma plătită cu OP.
10) Procesare finalizata = Această stare marchează finalizarea unei comenzi, în sensul că produsele şi documentele au fost pregătite pentru ridicare de la sediul nostru sau pentru expediere. Imediat urmează să apară pe sait detaliile finale astfel:
11) Disponibilă la sediu = produsele pot fi ridicate de la sediu
12) Livrată curierului = la ora x cu nr. AWB pentru ca tu să poţi urmări pe saitul transportatorului starea livrării.